A verseny végeredménye a közönség szavazatai alapján alakult ki, az alábbiak szerint: (a szavazás online, a
www.boon.hu oldalon zajlott, 2013. február 14-24. között).
A szavazás végeredménye:- helyezett: Abszurd (Miskolc, Széchenyi u. 52.)
- helyezett: NOIR Édesség és Delikátesz (Miskolc, Rákóczi u. 1.)
- helyezett: Aranyolló Méteráru (Miskolc, Széchenyi u. 62.)
Szakmai díj: A B.-A.-Z. megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Tagozatának zsűrije a
NOIR Édesség és Delikátesz üzletnek ítélte a szakmai díjat.
A díjazás:- Első díj: egyedi fesztivál ajándékcsomag + oklevél + 1 oldal PR megjelenés a Borsod – Abaúj – Zemplén megyei Kereskedelmi és Iparkamara (BOKIK) magazinjában, a Gazdasági Iránytű márciusi számában + PR megjelenés a BOKIK hírlevelében**+ BIG SIZE banner a www.boon.hu oldalon*.
- Második díj: egyedi fesztivál ajándékcsomag + oklevél + PR megjelenés a BOKIK hírlevelében**.
- Harmadik díj: egyedi fesztivál ajándékcsomag + oklevél + PR megjelenés a BOKIK hírlevelében**.
- Szakmai díj: a versenyben induló kirakatokat a Borsod-Abaúj-Zemplén
megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Tagozatának zsűrije is
értékelte. A bírálat nyertese egyedi fesztivál ajándékcsomagot, egy 4
személyes vacsorát (a Calypso Étterem jóvoltából), továbbá oklevelet
kapott, mely tanúsítja a „színvonalas kirakat” cím használatára való
jogosultságot.
Eredményhirdetés és díjátadás:2013. február 24-én, a Kocsonyafesztivál záróeseményén (Erzsébet téri nagyszínpad).
Megjelenési lehetőség:A versenyben résztvevők részére, megjelenési lehetőséget (egységesen: üzlet neve + címe + „sorszáma” + dekoratőr neve + kép a kirakatról + max. 100 karakteres leírás) biztosítottunk a
www.boon.hu oldalon. Ezen felül a
www.kocsonyafesztival.hu oldalon, a
www.boon.hu –n, és a BOKIK üzleti hírlevelében is felhívtuk a figyelmet a versenyre, és a szavazás lehetőségére.
A versenyben való részvétel feltétele volt: A főutcára néző kirakat egy jól látható részének, vagy egészének feldíszítése, összhangban a Kocsonyafesztivál alapgondolatával.
A kirakatok dekorációjának esztétikusnak kellett lennie, – saját jellegének megtartása mellet – üzenetében igazodnia kell a rendezvény szellemiségéhez, arculatához. (pl.: béka motívum, zöld szín használata;– az idei év mottójához kapcsolódóan – a zene, a hangszerek, a tánc „megjelenítése” a kirakatban).
Érdemes volt személyesen is megnézni, és a főutcán sétálva felfedezni a szebbnél szebb, különleges kirakatokat, valamint a kereskedők, szolgáltatók kínálatát. A szervezők nem titkolt szándéka volt az akcióval az is, hogy a főutca, és a főutcán jelen lévő vállalkozások is szervesen kapcsolódjanak a fesztiválhoz, ők is részesei legyenek a népszerű rendezvénynek.
A klaszter ezúton is köszöni az üzletek részvételét, a közönség szavazatait és persze a színvonalas kirakatokat!